نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

نیلوفر من

نيلو انگليسي حرف مي زند!

1391/6/7 11:22
نویسنده : بابای نیلو
285 بازدید
اشتراک گذاری

از چند ماه پيش من و مامان نيلو كلاس زبان ميريم. از هفته پيش تا الان هم داريم براي امتحان پايان ترم كتاب رو مرور مي كنيم. نيلو شديداً به انگليسي علاقه مند شده. يكي از كتاباشو دستش مي گيره و ميره يه گوشه ميشينه و به قول خودش انگليسي ميخونه. بعضي وقتا يه كلمه از خودش در مياره از من معنيش رو مي پرسه. منم دعواش ميكنم.

به مامانش ميگم دلم نميخواد دخترم خودشو درگير ياد گرفتن چيزهايي بكنه كه ما دوست داريم. فرستادن بچه هاي سه چهار ساله به كلاس زبان و موسيقي، حتي اگه دوست داشته باشن، ظلم به بچه است. بچه در اين سن بايد بچگيش رو بكنه و مختار باشه روش لذت بردن از زندگيش رو خودش انتخاب كنه.

حتي اين علاقه اي كه در نيلو ايجاد شده، من واقعي نميدونم. اين جبر شرايط خونه بوده كه كودك رو به اين مسير هدايت كرده. به همين خاطر من سعي ميكنم از پرو بال دادن به اين ذوق لحظه اي بچه جلوگيري كنم تا وقتي بزرگتر شد خودش با عقل خودش راهش رو انتخاب كنه. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر مهدی
7 شهریور 91 13:39
چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید
ژاله
28 شهریور 91 16:09
سلام نیلوفر جون وبلگت خیلی ناز ه به وبلاگ من هم سربزن امیدوارم ازوبلاگ من خوشت بیاد
ژاله
7 مهر 91 16:29
سلام خانومییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیلوفر من می باشد