نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

نیلوفر من

معرفي

1391/6/1 10:25
نویسنده : بابای نیلو
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي

من باباي نيلوفر هستم. نيلوي ما متولد 6 بهمن 1387 هستش و الان 5/3 ساله شده. نيلو اولين بچه ماست. من و مادرش هر دو شاغل هستيم. اسم ما قاسم و زهره هست.

اول بايد خدا رو شكر كنيم كه نيلو رو به ما داد. اميدوارم خدا به همه پدر و مادرها اين لطف رو عطا كنه. داشتن بچه خوب يكي از بزرگترين لطف هايي است كه خدا به بنده هاش ميكنه و ما اميدواريم لياقت اين لطفش رو داشته باشيم.

نيلوفر دختريه با قيافه معمولي ولي بامزه. مادرش خيلي قربون صدقه چشماش ميره ولي من ميگم زياد هم درشت نيست. رنگ چشماش مثل من قهوه اي و رنگ موهاش خرمايي سيره. با بچه ها خيلي زود خو ميگيره و مهربون و باسخاوته. برعكس من و مادرش يه كمي پرحرف تشريف داره و مثل خيلي از دختر بچه هاي اين دوره زمونه، حرفهاي بزرگتر از خودش ميزنه.

 اين عكس مال دوسالگي نيلوفره:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لعیا جون مامان
1 شهریور 91 23:20
سلام خدا نیلوفر خانوم رو براتون حفظ کنه به منم سر بزنید من شمارو لینک میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیلوفر من می باشد